Designerska ciężarówka KOŁO rozpoczyna road show
Nowa mobilna sala ekspozycyjna KOŁO rusza w trasę po Polsce i Europie. Gigantyczny pojazd zaprojektował światowej sławy designer, Janusz Kaniewski.
Imponujące wymiary, poważny tonaż, hydraulicznie sterowane kasety i taras na dachu - a wszystko to podane w wysmakowanej, designerskiej formie i motoryzacyjno-wnętrzarskiej otoczce. Brzmi bajkowo? To KOŁO MSES II, ciężarówka, której naczepa została przekształcona w mobilną salę ekspozycyjno-szkoleniową. Jej wnętrze zostało zaaranżowane z użyciem najnowszych produktów marki KOŁO i zasadniczo nie różni się od statycznej ekspozycji. Jak zwykle, diabeł tkwi w szczegółach - a te mają niebanalne znaczenie, bowiem wygląd MSES II opracował światowej klasy projektant, Janusz Kaniewski, który współpracuje z takimi markami jak Ferrari, Fiat, Citroen i Honda.
„MSES II to unikalna forma promocji produktów KOŁO. Wynika to nie tylko z samej koncepcji mobilnej sali, ale również ze sposobu w jaki została ona wykonana. Dzięki specjalnym wysuwom powierzchnia ekspozycyjna wynosi ponad 60m2. Co więcej, na dachu znajduje się taras, na którym możemy podjąć zwiedzających gości kawą i kontynuować rozmowę o designerskich produktach marki KOŁO" - mówi koordynator działań Mobilnej Sali, Dariusz Grzegorek, kierownik działu szkoleń Sanitec Koło.W oparciu o swoje rozległe doświadczenie, polski designer stworzył pomysłowe wnętrze, w którym zainteresowani będą mogli z bliska przyjrzeć się rozwiązaniom łazienkowym proponowanym przez KOŁO, bowiem mobilna sala pozwala na wyjście z produktami poza ściany sklepów i salonów.
Oficjalna premiera dla mediów miała miejsce 10 maja w Warszawie. W maju i wrześniu MSES II będzie prezentowany w Rumunii i Czechach, a w czerwcu ekspozycja zatrzyma się w Łodzi w związku z zakończeniem XIII edycji konkursu na Projekt Łazienki 2011. MSES II wróci do Łodzi również w październiku na spotkanie świata projektantów i architektów - Łódź Design.
Wspomienia, wspomnienia...
Pierwsza mobilna sala ekspozycyjno-szkoleniowa marki KOŁO wyruszyła w swoją podróż w maju 2007 roku. Przez 4 lat odwiedzała kontrahentów w kraju i zagranicą. Na jej trasie znalazły się m.in. Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Macedonia, Serbia, Chorwacja i Słowenia. MSES odwiedził również kraje nadbałtyckie - Litwę, Łotwę i Estonię. W sumie road show firmy KOŁO ma na swoim koncie już ponad 100 tys. przejechanych kilometrów, a wewnętrzną ekspozycję obejrzało ok. 160 tys. osób. MSES I był pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce.
Nowocześnie wyposażona sala mobilna umożliwiała dotarcie wszędzie tam, gdzie pojawiało się zapotrzebowanie na szkolenia lub prezentacje łazienek. MSES I był jednocześnie mobilną reklamą szkoleń Europejskiego Funduszu Społecznego, które odbywały się we wnętrzu truck'a. Projekt „Rozwój kompetencji zawodowych pracowników firmy MSP z branży sanitarnej" był pierwszym ogólnopolskim projektem szkoleniowym skierowanym do architektów, instalatorów oraz handlowców. Obok edukacji najważniejszym celem MSES były i są bezpośrednie spotkania z klientami, podczas których KOŁO stara się lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.oLazienkach.pl Wszelkie prawa zastrzeżone