Świat łazienek w Świecie wedi
Wedi Polska - producent specjalistycznych materiałów budowlanych do aranżacji i wykańczania łazienek oraz pomieszczeń SPA - oddaje w ręce czytelników pierwszy numer swojego firmowego biuletynu „Świat wedi".
„Świat wedi" to internetowy kwartalnik skierowany do partnerów biznesowych firmy wedi Polska. Odbiorcami magazynu są specjaliści, zajmujący się w swojej codziennej pracy zagadnieniami projektowania oraz wykańczania pomieszczeń i obiektów, w których panuje podwyższona wilgotność (m.n. architekci, dystrybutorzy, wykonawcy i inwestorzy). Oprócz aktualności z życia firmy, specjaliści znajdą w nim informacje o nowościach produktowych. Ważnym działem biuletynu są także „Porady eksperta" - w każdym numerze znajdą się tam praktyczne wskazówki dotyczące prac budowlanych w łazienkach i pomieszczeniach SPA.
„Biuletyn to ważny element w budowaniu relacji z naszym otoczeniem biznesowym. Przekaz skierowany jest do ściśle określonej grupy odbiorców, która interesuje się branżą i związanymi z nią problemami. Czytelnicy otrzymują profilowane informacje, odpowiadające ich zawodowym zainteresowaniom. Nasze produkty znajdują zastosowanie w specyficznych warunkach, w których są narażone na kontakt z wilgocią. Zależy nam na tym, aby były prawidłowo wykorzystywane, liczymy zatem także na edukacyjną rolę magazynu" - tłumaczy Anna Pogoda z działu marketingu i rozwoju wedi Polska.
Elektroniczna forma biuletynu to konsekwencja strategii komunikacyjnej wedi, wykorzystującej właśnie Internet jako główne medium, w oparciu o które budowany jest wizerunek firmy oraz jej produktów i rozwiązań. Wcześniejsze działania zaowocowały odświeżeniem firmowej witryny oraz nawiązaniem kontaktów z dziennikarzami mediów elektronicznych. Koncept, opracowanie graficzne oraz opiekę redakcyjną dla „Świata wedi" zapewnia agencja PR Solutions.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy
Copyright © 2010 by www.oLazienkach.pl Wszelkie prawa zastrzeżone